Helpdesk aplikacija je logična nadogradnja ClickVOX komunikacijskog sustava. Namijenjena je tvrtkama koje se bave proizvodnjom programskih rješenja ili davanjem usluga podrške korisnicima iz bilo koje poslovne djelatnosti. Cloud based arhitektura omogućava korištenje na bilo kojem operativnom sustavu i uređaju. Orijentiranost na rješenja bazirana na otvorenom kodu jamče prihvatljivu cijenu te niske troškove produkcije i održavanja. Fleksibilnost aplikacije omogućuje brzo i jednostavno prilagođavanje svih podataka različitim specifičnim zahtjevima korisnika. Iznimne mogućnosti aplikacije proizlaze iz strukture koja je u potpunosti integrirana s naprednim funkcionalnostima modula pozivnog centra i upravljanja kontaktima ClickVOX sustava.
Podignite komunikaciju sa svojim klijentima na višu razinu primjenom interaktivnih govornih usluga poput najavnih poruka, govornih izbornika i redova čekanja.
Telesales aplikacija namijenjena je tvrtkama iz segmenta telemarketinga, telefonske prodaje i direktne prodaje proizvoda i usluga u različitim djelatnostima. Web baziran sustav omogućuje korištenje na bilo kojem operativnom sustavu i uređaju. Orijentiranost na rješenja bazirana na otvorenom kodu jamče prihvatljivu cijenu te niske troškove produkcije i održavanja. Fleksibilnost Telesales aplikacije kod različitih tipova telefonske prodaje omogućuje brzo i jednostavno prilagođavanje svih podataka različitim specifičnim zatjevima korisnika. Izuzetne mogućnosti aplikacije proizlaze iz strukture koja je u potpunosti integrirana s naprednim funkcionalnostima pozivnog centra i upravljanja kontaktima ClickVOX sustava.
Podignite komunikaciju sa svojim klijetima na višu razinu primjenom interaktivnih govornih usluga poput najavnih poruka, govornih izbornika i redova čekanja.
Potpuna funkcionalnost kontaktnog centra jedan je od sastavih elemenata arhitekture ClickVOX sustava. Kriteriji zahtjeva poslovnih sustava za brigu o svakom korisniku, klijentu i poslovnom partneru postaju sve viši. S obzirom da u današnjim tržišnim uvjetima svaki poziv može biti bitan i svaka ozbiljna tvrtka u svakom trenutku mora biti dostupna svojim klijentima i partnerima, funkcionalnost kontaktnog centra često je jedini način za ispunjavanje ovih zahtjeva. Nekadašnja definicija termina „pozivni centar“ odavno je evoluirala u smjeru povezivanja s novim vidovima komunikacijskih tehnologija. Stoga je unutar ClickVOX sustava kreirano jedinstveno korisničko sučelje u sklopu kojeg je riješena identifikacija klijenta ili poslovnog partnera neovisno o komunikacijskoj tehnologiji koju koristi. Kroz ClickVOX kontaktni centar komunicirate s klijentima neovisno o tome koristite li telefonsku liniju, pretinac govorne pošte, e-mail poruku, SMS, IM poruku ili poziv sa Skype mreže.